Sociální sítě a jejich využití ve veřejném sektoru (Proběhlo)
Seminář
Sociální sítě jsou užitečným pomocníkem při kontaktu s občany a klienty. Ukážeme vám, jak na to.
Odhalte potenciál, který mají nejen Facebook a Instagram, ale i další sociální sítě pro rychlou komunikaci a získávání cenné zpětné vazby od občanů, návštěvníků či klientů. Zkušený stratég z digitální agentury vám srozumitelně a prakticky představí možnosti, jak založit profil, napsat zajímavý post, jak mu zajistit publicitu a jak se vypořádat s tzv. trolly.
Termín
1. blok: středa, 5. 4. 2023 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 5. 4. 2023 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Dnes už žádná obec, úřad nebo instituce nemůže komunikovat s občany a klienty jen tradičně. Elektronická komunikace v moderním pojetí zahrnuje i využití sociálních sítí. Ale jaké sociální sítě jsou vhodné pro veřejný sektor ? Co, kdy a jak zveřejňovat, aby to bylo účelné a efektivní?
Ukážeme si zásady správně vyplněných profilů na sociálních sítích, představíme postup tvorby publikačního plánu a možnosti propagace příspěvků. Předvedeme praktické nástroje, které vám práci se sociálními sítěmi usnadní . Připravíme vás také na zvládání krizové komunikace s nespokojenými občany a na obranu před trolly.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Sociální sítě a jejich využití ve veřejném sektoru je určen pro zaměstnance organizací veřejného sektoru zodpovědné za PR, marketing a komunikaci s klienty. Osloví i vedení obcí a dalších organizací veřejného sektoru.
PROGRAM
Sociální sítě v číslech, jak vybrat tu pravou sociální síť pro vaše účely
Tvorba plánu a komunikační strategie
Založení profilů na sociálních sítích a první kroky
Kreativa a plánování obsahu – příspěvky, stories a další základní formáty
Základy produkce obsahu – pořiďte pěkná videa a fotky s omezeným rozpočtem
Placená propagace obsahu – i s omezeným rozpočtem můžete oslovit tisíce občanů
Analytika a reportování – jak zjistit, co funguje a přehledně to prezentovat kolegům, klientům nebo vedení
Aktuální trendy a „best practices“ na sociálních sítích
Komentáře a soukromé zprávy – vybudujte věrnou komunitu sledujících
Jak se efektivně vypořádat s trolly
Užitečné programy a nástroje, které vám usnadní práci
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".