Školení pro efektivní řízení organizací - Seminaria

Menu

Kombinovaný kurz

Nemovitosti v územním samosprávném celku

P O Z O R :  A K C E   S E   P Ř E K L Á D Á  N A   J I N Ý  T E R M Í N.

Územní samosprávné celky patří mezi nejvýznamnější vlastníky nemovitých věcí a současně jsou jim stanovena přísná pravidla, jak tento majetek spravovat a jak s ním nakládat. K tomu přistupuje i povinnost odpovědných osob jednat v rámci ÚSC s péčí řádného hospodáře a v zájmu blaha obce. Kurz se zaměří na praktické otázky správného postupu odpovědných osob krok za krokem s důrazem na prevenci chyb a sankcí.

Místo: Praha

Termín: 17. 4. 2020 - 16. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Zasedání orgánů měst a obcí vzdáleně, tedy online

Jaké právní konsekvence a důsledky mají vzdálená zasedání, hlasování, schvalování a rozhodování?

Situace koronavirové pandemie přinutila i orgány měst a obcí řešit a rozhodovat nejen nestandardní problémy, ale ke svým rozhodnutím často přistupovat atypicky, zrychleně a online. Mohou být tato rozhodnutí a usnesení z online jednání zastupitelstva či rady obce napadána či zneplatňována? Na semináři si ujasníte, za jakých podmínek se může online jednání konat a jak být na ně připraven třeba i v případě další vlny pandemie.

Místo: Online

Termín: Úterý, 2. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Ukončení školního roku 2019 / 2020 očima psychologa

Jak ukončit zcela atypický školní rok bez psychické újmy pro žáky, pedagogy i rodičovskou veřejnost.

Mimořádné druhé pololetí výrazně narušilo letité zvyklosti na všech školách. Zakončení školního roku bude probíhat nestandardně: u dětí, které jsou doma, patrně elektronicky, u dětí docházejících do školy osobně. Přední školní psycholog Václav Mertin se s vámi podělí o své úvahy, jak nejlépe zhodnotit výsledky výuky v druhém pololetí, jak shrnout nejen negativa, ale i pozitiva vzdáleného kontaktu a jak se připravit na nový školní rok.

Místo: Online

Termín: Středa, 3. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Bezpečnost a hygiena na pracovišti v době post-pandemické

Připravte svým zaměstnancům bezpečný návrat na pracoviště po skončení horké fáze pandemie.

V souvislosti s postupným uvolňováním restriktivních opatření a ústupem pandemie koronaviru většina zaměstnavatelů řeší – konečně – návrat svých zaměstnanců z home office, dovolené či karantény do standardního pracovního režimu. Jaké podmínky musíte jako zaměstnavatelé splnit pro zajištění bezpečného výkonu práce na pracovišti?

Místo: Online

Termín: Středa, 3. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – GDPR v každodenní praxi personalisty 2020

Dopady GDPR na práci personalistů a povinnosti, které je nutné respektovat při vedení personální a mzdové agendy.

Nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR) zasáhlo všechny oblasti podnikání i veřejné sféry a personalistika logicky patří k oborům, kde je vliv tohoto nařízení nejsilnější. Každý personalista denně přichází do styku s osobními údaji zaměstnanců a musí dodržovat nejen povinnosti stanovené GDPR, ale také pravidla daná českými pracovněprávními předpisy. Využijte našich doporučení a vyhněte se sankcím v případě kontroly ze strany dozorového orgánu.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 4. 6. 2020

Více zde

Otevřený seminář

Odpovědnost statutárního zástupce v roce 2020 aktuálně

Varovný vzkaz statutárům od Nejvyššího soudu: Spoluodpovídáte i za škodu, kterou způsobí ostatní statutáři.

Při výkonu funkce jednatele či člena představenstva ručíte za případnou škodu vlastním majetkem. Nejvyšší soud k tomu přidal čerstvý judikát o sdílení odpovědnosti za ostatní statutáry: nevinný jednatel marně poukazoval na to, že škodu způsobil druhý jednatel, soud ho uznal spoluodpovědným za újmu, protože přehlížel chyby kolegy. Nabízíme vám praktická doporučení i s přihlédnutím ke změnám v novelizovaném ZOK.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 9. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Home office z pohledu pracovního práva

Jak nastavit podmínky práce z domova legislativně správně, a přitom rozumně.

Výkon práce je dnes značně zkomplikován pandemickou situací. Díky moderním technologiím lze naštěstí mnoho činností plnohodnotně vykonávat i z domova. Jak si však s home office poradit z pracovněprávního hlediska? Co musíte jako zaměstnavatel zajistit, jaká jsou obvyklá rizika, a naopak ověřená dobrá praxe? Nabízíme vám shrnutí toho nejpodstatnějšího, na co se při realizaci práce z domova zaměřit.

Místo: Online

Termín: Středa, 10. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Kybernetické hrozby 2020 – jak se aktivně bránit

IT bezpečnost není o systémech, ale o správném nastavení procesů a řádně vedené dokumentaci.

Nedávné kybernetické útoky na zdravotnické a další subjekty prokázaly, že nejen veřejné instituce, ale ani firmy nejsou dostatečně chráněny proti útokům, jejichž počty každoročně vzrůstají. Zavirované sítě, blokované počítače, žádosti o výkupné jsou výsledkem podcenění rizik a nedostatečného nastavení úrovně zabezpečení. Přesvědčíme vás, že můžete významně zapracovat na IT bezpečnosti vaší organizace bez velkých nákladů a investic.

Místo: Online

Termín: 11. 6. 2020 - 16. 6. 2020

Více zde

Otevřený seminář

Jak správně sestavit rozpočet příspěvkové organizace na rok 2021

… aneb jak z rozpočtu vytvořit účinný nástroj (nejen) finančního řízení svěřené příspěvkové organizace.

Jste-li ředitel či ekonom, potřebujete rozpočet dobře sestavit dle metodických požadavků a zároveň si ho vhodně přizpůsobit i pro budoucí controlling jeho plnění. Zároveň chcete do jeho přípravy zapojit další vedoucí manažery a posílit tak jejich roli při plnění rozpočtu ve vazbě na strategické cíle organizace. Na semináři získáte praktické návody pro sestavení rozpočtu na nový finanční rok a také know-how jak rozpočet využít jako prostředek koordinace a řízení ve vaší organizaci.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 11. 6. 2020

Více zde

Kombinovaný kurz

Vedoucí školní jídelny

Souhrn všeho, co by měla dobrá vedoucí školní jídelny ovládat.

Hladký provoz školní jídelny vyžaduje od její vedoucí náročnou kombinaci celé řady znalostí. Musí být schopna dohlížet na hygienu a bezpečnost stravovacího provozu, celou školní jídelnu řídit, a to i personálně, dohlížet na kvalitu stravy a bezpečně ovládat legislativu pro stravovací provozy. Vyšlete svou vedoucí školní jídelny na kurz, kde získá užitečné návody a nástroje pro vysokou profesionalitu na této pozici.

Místo: Praha

Termín: 12. 6. 2020 - 26. 6. 2020

Více zde

Otevřený seminář

Kontrolní systém a hospitační činnost ve škole

Jak zavést funkční kontrolní systém a jak efektivně provádět hospitační činnost.

Kontrolní činnost je významnou povinností ředitele, případně dalších vedoucích pracovníků školy. Zároveň patří k nejproblematičtějším, jak opakovaně potvrzují výstupy z kontrol ČŠI. Nevhodně prováděné kontroly a hospitace mají negativní vliv na atmosféru i vztahy na pracovišti. Nabízíme osvědčené postupy jak nastavit kontrolní systém a realizovat hospitace od jejich přípravy až po vyhodnocení.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 16. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online - Financování školy – PHmax, nové výkazy a aktuality

Nový systém financování pro školy znamená zcela změnit strategii jejího hospodaření.

Jako ředitelé a manažeři škol se od letošního roku potýkáte s významnými změnami v rozpočtování finančních zdrojů školy. Reforma přišla s novými pojmy PHmax, s normativy nepedagogů i novými výkazy P1c 01 a P1d 01. Umět se orientovat ve všech podrobnostech může být oříšek, proto vám přinášíme návodný seminář.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 18. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Plánování a řízení výroby v době krize

Pokročilé nástroje pro výrobní manažery s důrazem na výzvy dnešního, vysoce nestabilního trhu.

Efektivně plánovat a řídit výrobu patří k nejnáročnějším činnostem ve výrobní firmě. To platí dvojnásob v době současné krize, která si žádá maximální flexibilitu, efektivitu a schopnost reakce na nepředvídatelné změny. Novým výzvám lze čelit ovládnutím ověřených, ale také nových principů, poznatků a nástrojů, které si osvojíte především pro zvýšení pružnosti plánování a realizace výroby.

Místo: Online

Termín: 23. 6. 2020 - 26. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Excel pro pokročilé – manažerské analýzy

Použijte pro analýzu svých dat profesionální nástroje MS Excel.

Data, která organizace sbírají a ukládají, jsou často velmi dobře využitelná pro inteligentní analýzy, které přináší potřebné a užitečné výstupy a informace. K tomu je však nutné znát pokročilé nástroje Microsoft Excel a jejich funkce. Na kurzu se nejen detailně seznámíte s jejich možnostmi, ale naučíte se je prakticky používat.

Místo: Online

Termín: 23. 6. 2020 - 26. 6. 2020

Více zde

Kombinovaný kurz

Základy ekonomiky veřejné organizace pro neekonomy

Nevystudovali jste ekonomickou školu, ale potřebujete se bezpečně orientovat v rozpočtu a financích Vaší organizace?

Pro efektivní řízení veřejné organizace je nezbytné porozumět zákonitostem finančního řízení. Pokud jste statutárním orgánem, členem vedení nebo manažerem, potřebujete chápat co, kdy a proč vám „váš“ ekonom či zřizovatel říká, předkládá anebo dává podepsat. Naučíme vás číst v základních ekonomických dokumentech a objasníme vám klíčové souvislosti, které mají zásadní vliv na ekonomickou situaci vaší rozpočtové či příspěvkové organizace.

Místo: Praha

Termín: 4. 9. 2020 - 16. 10. 2020

Více zde

Odborná konference

Pracovní právo ve školách

Odměňování pedagogů – pracovní doba – smluvní vztahy a souběžná zaměstnávání – nepedagogičtí pracovníci – adaptace začínajících učitelů

Vedení škol se potýká s nejasnostmi pracovněprávních vztahů pedagogů i nepedagogů i proto, že se řídí nejen zákoníkem práce, ale výčtem dalších školských norem a vyhlášek. Uzavírání pracovních poměrů dnes neulehčuje ani stav na trhu práce, změny ve financování či neutěšené platové možnosti. Konference se bude věnovat nejpalčivějším pracovněprávním tématům škol a popíše možná řešení, která jsou v souladu s kodifikací i s nejlepší školskou praxí.

Místo: Praha

Termín: Středa, 14. 10. 2020

Více zde

Proběhlo

Kombinovaný kurz

Proběhlo

Referent veřejných zakázek

P O Z O R :  A K C E   S E   P Ř E K L Á D Á  N A   J I N Ý  T E R M Í N.

Každá veřejná organizace zadáním veřejné zakázky vstupuje na tenký led vysoce odpovědné, právně upravené agendy, která je navíc přísně kontrolována i sankcionována. Pokud nechce být vaše organizace u každé zakázky závislá na drahých právních kancelářích, je užitečné vyškolit si vlastního interního odborníka, který při zadávání a realizaci VZ obstará samostatně a spolehlivě všechny nebo většinu potřebných úkonů.

Místo: Brno

Termín: 27. 4. 2020 - 1. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Proběhlo

Online - Jak vytvořit a vést IT dokumentaci v organizaci

Řádně vedená dokumentace IT procesů, softwaru a hardwaru je prevencí před kyberútokem a prvním předpokladem jakékoli léčby.

Množící se útoky na zdravotnická zařízení a další subjekty prokazují, že neštěstí nechodí po horách, ale po IT systémech.  Řádná evidence IT postupů, procesů, smluv a počítačových licencí je klíčová pro přežití organizace v kritické situaci. Tou může být nejen hackerský útok, ale i náhlý odchod IT manažera, který veškeré know-how bohužel nosil jen ve své hlavě, nebo aktuální kontrola zacházení s osobními daty dle GDPR.

Místo: Online

Termín: 26. 5. 2020 - 1. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Proběhlo

Online – Home office z pohledu BOZP – úskalí a rizika

Nastavte zaměstnancům podmínky pro bezpečnou práci z domova a vyhněte se nákladným pracovněprávním sporům.

Pandemie donutila firmy zavřít své kanceláře a převést většinu svých zaměstnanců do režimu home office. Práce z domova však vytváří nové, často nečekané nároky na zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Pokud chcete jako zaměstnavatelé předejít odpovědnosti za pracovní úraz vzniklý při výkonu práce z domu, je třeba mít podchycena rizika BOZP a vlastnit příslušnou dokumentaci pro režim home office.

Místo: Online

Termín: Pátek, 29. 5. 2020

Více zde

Online Kurz

Proběhlo

Online - Šablony III – jak úspěšně žádat o dotaci

Zpozorněte a využijte zcela novou dotační výzvu k získání finančních prostředků.

Uprostřed pandemie a všem virům navzdory byly k 31. březnu 2020 vyhlášeny Šablony III. Nové Výzvy jsou zaměřeny na osobnostně profesní rozvoj pedagogů a zvyšování kvality vzdělávání v mateřských a základních školách, včetně možností personálního posílení o školního asistenta, školního psychologa, speciálního pedagoga, sociálního pedagoga a chůvu. Nenechte si ujít možnost získat finanční prostředky z EU pro další rozvoj vaší školy.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 28. 5. 2020

Více zde

Nahoru