Přijímací řízení do MŠ a ZŠ aktuálně (Proběhlo)
Seminář
Jak postupovat při zápisu do mateřské a základní školy, aby byly dodrženy veškeré zákonné povinnosti.
Zápis do mateřské a základní školy patří k nejdůležitějším správním řízením ve školách, proto je velmi důležité se na něj důkladně a včas připravit. Je třeba si aktualizovat vzory přihlášky, rozhodnutí a dalších dokumentů, které jsou povinnou součástí správního spisu. Na semináři se dozvíte, jak by měl celý proces probíhat, aby nebyl v rozporu s aktuální legislativou.
Termín
1. blok: čtvrtek, 23. 2. 2023 | 09:00 - 11:002. blok: čtvrtek, 23. 2. 2023 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Výhoda
Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy.
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Proces přijímání dětí a žáků do mateřských a základních škol musí respektovat legislativní rámec vymezený zejména správním řádem a školským zákonem. Aby byl tento proces transparentní, zejména s ohledem na kapacitu škol, je třeba stanovit vhodná kritéria přijetí, která nesmí být diskriminační. Na semináři si krok za krokem projdeme celý postup přijímání uchazečů do školy, včetně dobrých příkladů z praxe, ale i těch, kterých by se školy měly vyvarovat.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Přijímací řízení do MŠ a ZŠ aktuálně je určen pro ředitele mateřských a základních škol i pro ostatní zaměstnance škol, kteří se zabývají správním řízením.
PROGRAM
Základní právní předpisy při rozhodování ředitele školy ve správním řízení, prováděcí předpisy týkající se přijímání dětí a žáků
Stanovení kritérií přijetí
Podání přihlášky ke vzdělávání a její náležitosti
Účastníci řízení a jejich zastoupení
Založení správního spisu a jeho vedení
Tvorba dokumentů patřících do spisu, jejich podepisování, užívání razítek
Náležitosti rozhodnutí a dalších dokumentů ve spisu
Evidence dokumentů (podací deník vs. software elektronické spisové služby)
Oznamování rozhodnutí o přijetí
Odesílání dokumentů ve správním řízení, jejich doručování, lhůty
Odvolací řízení, autoremedura
Ukládání správních spisů ve škole (kde, jak dlouho, nahlížení do uzavřených spisů)
Nejčastější chyby při rozhodování ředitele školy
Aktuality k datu konání semináře
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
Eva Urbanová působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Je odbornou lektorkou kurzů zaměřených na spisovou službu, datové schránky a správní řád. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. Publikuje v časopisu Řízení školy, v aplikaci Řízení školy online a v Nakladatelství FORUM.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.