Školení v obchodních dovednostech pro obchodníky a marketéry - Seminaria

Menu

Kombinovaný kurz

Celní deklarant specialista

Expertní znalosti pro pracovníky, kteří se zabývají celní problematikou dovozu i vývozu.

Pokud je vaše společnost trvale aktivní v importu, exportu nebo obojím, je nezbytné mít vlastního, dobře vyškoleného celního specialistu. Výkon této funkce ovšem vyžaduje zvládnutí velmi rozsáhlé agendy, znalost celé řady právních předpisů včetně výkladů Generálního ředitelství cel. Kurz účastníky seznámí s tuzemskou i unijní legislativou, provede je celým procesem celního řízení a shrne problematiku sazebního zařazení zboží pro správné vyměření celních poplatků.

Místo: Brno

Termín: 15. 4. 2019 - 27. 5. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Specialista provozování e-shopu

Jak správně rozjet úspěšný e-shop. Vyvarujte se chyb, které vás mohou stát zbytečné peníze a mnoho času navíc.

Otevřeli jste nebo plánujete otevřít e-shop jako nadstavbu k vašim tradičním prodejním a distribučním kanálům? Výborně - díky němu můžete konkurovat i velkým hráčům, ovšem pouze za předpokladu, že víte jak na to. Spuštění e-shopu vyžaduje znalostně vybaveného člověka, který bude schopen dodržet všechny konkrétní postupy na základě předem určené strategie USP (unique selling proposition).

Místo: Praha

Termín: 15. 4. 2019 - 27. 5. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Finanční řízení příspěvkové organizace

Profesionální nástroje pro finanční management – optimální správa svěřeného příspěvku a dalších finančních zdrojů.

Pro efektivní fungování organizace je nezbytné porozumět zákonitostem finančního řízení. V případě příspěvkové organizace je třeba optimálně využít nejen finanční zdroje, které jsou k dispozici od zřizovatele, ale také generovat maximum zdrojů dodatečných, a to vše provázat s plněním vytčených strategických cílů. Cílem kurzu je seznámit účastníky s výhodami profesionálního finančního řízení právě ve specifické oblasti příspěvkových organizací.

Místo: Praha

Termín: 15. 4. 2019 - 27. 5. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Dovoz a vývoz z pohledu DPH a celních předpisů

Udělejte si jasno v celních režimech a uplatňování DPH při importních a exportních operacích.

Pokud vaše firma obchoduje se zahraničím, je tento seminář určen právě vám. Dozvíte se, jaké povinnosti či naopak zvýhodnění jsou spojeny se zahraničními operacemi jak z pohledu celních předpisů, tak z pohledu účtování daně z přidané hodnoty. Zaměříme se na aktuální stav i na opatření, která jsou plánována pro nejbližší budoucnost.

Místo: Brno

Termín: Úterý, 23. 4. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Transferové ceny aktuálně a implementace ATAD

Jak transferové ceny nastavit, dokumentovat a obhájit při daňových kontrolách.

Tažení finanční správy za co nejvyšším výběrem daní se stupňuje. V březnu byl konečně schválen daňový balíček pro rok 2019 a došlo tak k implementaci směrnice ATAD proti agresivnímu daňovému plánování. Jste-li součástí nadnárodní skupiny nebo čerpáte investiční pobídky, ukážeme vám, jak správně nastavit transferové ceny, jak k nim zpracovat dokumentaci a jak je obhájit při kontrole.

Místo: Brno

Termín: Středa, 15. 5. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Účtování v cizích měnách a kurzové rozdíly

K jakému okamžiku a jakým kurzem správně přepočítat cizí měnu na české koruny.

Účtování položek v cizích měnách je nedílnou součástí práce účetních oddělení. Je s ním však spojena celá řada praktických otázek: K jakému okamžiku musíme provést přepočet na českou měnu? Jaký kurz pro přepočet použít? Kdy vzniká kurzový rozdíl? Je to kurzový rozdíl realizovaný nebo nerealizovaný? Na tyto otázky odpoví náš praktický seminář.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 16. 5. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Jistota znalosti procesů, správných postupů a aktuality pro pověřené osoby ve firmách a veřejném sektoru.

Problematika pověřenců a dalších osob odpovědných za ochranu osobních údajů se dynamicky vyvíjí. Například právě nyní byl definitivně schválen český adaptační zákon o ochraně osobních údajů. Vyšlete na kurz pracovníka, který je pověřencem nebo je za ochranu osobních údajů ve vaší organizaci odpovědný. My ho vybavíme souhrnem povinných a doporučených postupů včetně novinek, které plynou z adaptačního zákona a z ročních zkušeností dohledové praxe ÚOOÚ.

Místo: Brno

Termín: 17. 5. 2019 - 24. 6. 2019

Více zde

Odborná konference

Rok s GDPR - aplikační praxe a kontroly

Mýty a omyly v praktické aplikaci -  první výsledky dohledových kontrol - návazná česká legislativa schválena.

Již téměř rok žijí všechny firmy a organizace pod tlakem nařízení GDPR a možných tvrdých sankcí. Nyní již máme první praktické výsledky z kontrol dozorového úřadu a také konečně schválenou podobu adaptačního zákona o zpracování osobních údajů, který upřesňuje vybrané aspekty GDPR na české národní úrovni. Nejen o tom získáte aktuální informace – přidáme poznatky o aplikaci GDPR v personální, obchodní a IT praxi a informace o navazujícím nařízení ePrivacy.

Místo: Brno

Termín: Úterý, 21. 5. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Jak vést obchodní tým inovativně

Nejnovější trendy ve vedení obchodních týmů a klíčové nástroje pro zvyšování jejich kvality a výkonu.

Jako vedoucí obchodního týmu jste pod neustálým tlakem na dosahování plánovaných prodejů. To vše v ostrém konkurenčním boji a v éře významně se měnících nákupních zvyklostí zákazníků. Úspěch vaší obchodní skupiny přitom závisí na výkonu jednotlivých obchodníků. Pro jejich efektivní koučink a zvyšování jejich motivace potřebujete nejen teoretické znalosti, ale především inovativní praktické „tipy a triky“ ihned využitelné v praxi.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 21. 5. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Dovoz a vývoz z pohledu DPH a celních předpisů

Udělejte si jasno v celních režimech a uplatňování DPH při importních a exportních operacích.

Pokud vaše firma obchoduje se zahraničím, je tento seminář určen právě vám. Dozvíte se, jaké povinnosti či naopak zvýhodnění jsou spojeny se zahraničními operacemi jak z pohledu celních předpisů, tak z pohledu účtování daně z přidané hodnoty. Zaměříme se na aktuální stav i na opatření, která jsou plánována pro nejbližší budoucnost.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 13. 6. 2019

Více zde

Proběhlo

Otevřený seminář

Proběhlo

Vedlejší hospodářská činnost ÚSC a příspěvkových organizací

Problémy s vykazováním VHČ – legislativní požadavky a praktické postupy.

V územním samosprávném celku, příspěvkové či neziskové organizaci můžete k financování některých aktivit využít finanční prostředky z vlastního podnikání, ovšem pouze za přesně stanovených legislativních podmínek. Nabízíme vám shrnutí klíčových požadavků a doporučených postupů pro realizaci vedlejší hospodářské činnosti v rámci vašeho úřadu nebo příspěvkové či neziskové organizace.

Místo: Brno

Termín: Středa, 10. 4. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Měření a řízení výkonnosti podniku

Jak měřit to, co je pro podnik důležité, a převádět tak efektivně podnikovou strategii do každodenního života firmy.

Pouhé charisma, zkušenosti a intuice vedoucích pracovníků pro efektivní řízení výkonnosti podniku nestačí. Řízení výkonnosti stojí zejména na měřitelných kritériích, neboť platí, že „…co nemůžeš změřit, nemůžeš ani řídit“. Pojďme se společně zamyslet nad tím, jak měřítka výkonnosti správně navrhnout a jak z nich vytvořit systém, který podpoří efektivní řízení jednotlivých úseků, středisek i celého podniku.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 4. 4. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Kalkulace nákladů a tvorba ceny

Jak zjišťovat, vyhodnocovat a využívat informace o nákladech, cenách, maržích a zisku produktů, služeb a zakázek.

Nabízet a prodávat výrobky a služby, které mají největší přínos pro zisk podniku – to je bez nadsázky hlavní úkol obchodních a finančních manažerů v každé firmě. Rozumíme ale správně tomu, jak spolu souvisí informace o nákladech, cenách, maržích a zisku nabízených výkonů, anebo se spoléháme na pocity? I když seminář bude o číslech, klíčem ke správným řešením není složitá matematika, ale pochopení ekonomických veličin, jejichž výsledkem je správné stanovení ceny.

Místo: Brno

Termín: Čtvrtek, 28. 3. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Proběhlo

Manažer sociálních sítí 2019

Chcete umět spravovat sociální sítě, anebo vědět jak úkolovat ty, kteří je mají spravovat pro vás?

Facebook je médium, které denně používá 6 milionů Čechů. Otvírá se tak obrovský prostor pro prezentaci výrobků a služeb. Na paty mu zároveň dýchá rostoucí popularita Instagramu. Protože se pravidla na sítích dynamicky mění, je třeba pracovat s aktuálními informacemi. Získejte know-how, jak na Facebooku a Instagramu v roce 2019 účinně komunikovat vaši značku, produkty či jak řešit s klienty jejich náměty i stížnosti. To vše na kurzu zvládnete přehledně, prakticky a zábavnou formou.

Místo: Praha

Termín: 8. 2. 2019 - 22. 3. 2019

Více zde

Odborná konference

Proběhlo

Aktuální trendy ve vyučovacích stylech učitelů

Jaké inovativní výukové metody jsou i pro standardní školu přínosné a relativně snadno použitelné?

Do výuky se dnes úspěšně prosazuje řada inovativních přístupů, které ji mohou bez větších investic obohatit. Zároveň mohou zvýšit atraktivitu výuky nejen pro žáky, ale i pro samotné pedagogy. Konference vás provede aktuálními trendy, které jsou dobře využitelné i v běžné škole se standardním vzdělávacím programem a se standardním finančním i kapacitním omezením.

Místo: Praha

Termín: Středa, 20. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Oceňování zásob v účetnictví

Věrné zobrazení zásob ve finančním účetnictví, optimalizace daňové povinnosti a podpora řízení zásob s použitím manažerského účetnictví.

Oceňování a vykazování zásob v účetnictví je považováno za „vyšší dívčí“ znalostí, které ovlivňují kvalitu finančního řízení podniku. Jsou tu legislativní požadavky s povinným výkaznictvím vycházejícím z finančního účetnictví a navazující otázky výpočtu daňové povinnosti. Zároveň jsou ve hře dynamicky se rozvíjející metody, jejichž cílem je podpora řízení zásob v praxi za pomoci správně nastavených informací v manažerském účetnictví.

Místo: Brno

Termín: Středa, 13. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Přístupnost internetových stránek a mobilních aplikací dle nového zákona

Právě schváleno poslanci - připravte se na nový zákon, který harmonizuje legislativu EU v prostředí veřejného sektoru ČR.

Webové stránky a mobilní aplikace, které jsou provozovány veřejnými organizacemi, musí být přístupné i pro občany se zdravotním postižením. To sice řeší od roku 2016 platná Směrnice Evropského parlamentu a Rady EU, ale teprve nyní, v pátek 1. února 2019 schválila Poslanecká sněmovna PČR v této věci transpoziční český zákon. Nabízíme vám shrnutí změn, na které je třeba se připravit, a přehled doporučení pro jejich bezproblémové uvedení do praxe.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 7. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Měření a řízení výkonnosti podniku

Jak měřit to, co je pro podnik důležité, a převádět tak efektivně podnikovou strategii do každodenního života firmy.

Pouhé charisma, zkušenosti a intuice vedoucích pracovníků pro efektivní řízení výkonnosti podniku nestačí. Řízení výkonnosti stojí zejména na měřitelných kritériích, neboť platí, že „…co nemůžeš změřit, nemůžeš ani řídit“. Pojďme se společně zamyslet nad tím, jak měřítka výkonnosti správně navrhnout a jak z nich vytvořit systém, který podpoří efektivní řízení jednotlivých úseků, středisek i celého podniku.

Místo: Brno

Termín: Čtvrtek, 7. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Společné jmění manželů v kontextu podnikání

Co všechno se může stát s obchodním podílem společníka či akcionáře v případě rozvodu manželství.

Jako majitel obchodního podílu ve společnosti nesete nemalou dávku podnikatelského rizika. Položili jste si někdy otázku, jaké riziko k tomu navíc přidává manželství? V případě šťastného manželství žádné. Ovšem v případě sporného rozvodu zásadní! Objasníme vám, jaký vliv má manželství, jeho trvání, či skončení na vaše podnikatelské aktivity, pokud jde o majetkové vztahy.

Místo: Praha

Termín: Středa, 6. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Obchodní sdělení bezpečně v éře GDPR

Jak zasílat obchodní sdělení v souladu s GDPR a souvisejícími předpisy na ochranu soukromí.

Zahlcení mailboxu spamem, marketingové letáky a bannery na každém kroku, nevyžádané telefonáty nabízející zboží či služby nejrůznějšího typu? Ideální způsob, jak si své potenciální zákazníky znepřátelit a nadto si vysloužit pokutu od Úřadu pro ochranu osobních údajů. Ukážeme vám, jak maximálně využít potenciál marketingových kontaktů a nepřekročit přitom mantinely stanovené platným a také připravovaným právem.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 28. 2. 2019

Více zde

Nahoru