Školení v obchodních dovednostech pro obchodníky a marketéry - Seminaria

Menu

Kombinovaný kurz

Manažer sociálních sítí ve vaší organizaci

Chcete umět spravovat sociální sítě, anebo vědět jak úkolovat ty, kteří je mají spravovat pro vás?

Facebook je moderní užitečné médium, které otvírá velký prostor nejen pro prezentaci výrobků a služeb, ale také k přímé komunikaci se zákazníky. Pravidla na této síti se však dynamicky vyvíjí a mění, proto je třeba pracovat s aktuálními informacemi. Prezentovat organizaci na Facebooku znamená také umět komunikovat s klienty, řešit jejich problémy, nabízet pomoc a nebát se nepříjemných situací. To vše a mnohé další se na tomto kurzu naučíte přehledně, prakticky a zábavnou formou.

Místo: Praha

Termín: 19. 3. 2018 - 27. 4. 2018

Více zde

Kombinovaný kurz

Certifikovaný nákupčí –  profesionálně vedený nákup

Levně nakoupit není to hlavní – nakupovat efektivně je to, oč tu běží.

Myslíte si, že ceny vašich dodavatelů by měly jít dolů a kvalita jejich dodávek nahoru? Domníváte se, že efektivitě nákupu se u vás pořád věnuje málo pozornosti? Že vaši nákupčí málo vyjednávají s dodavateli, že by mohli dosahovat lepších cen, lepších dodacích podmínek a tím pozitivně ovlivnit vaše cashflow a profitabilitu? Potom oceníte tento kurz, který vám pomůže vybudovat vysoce efektivní oddělení nákupu.

Místo: Brno

Termín: 23. 3. 2018 - 4. 5. 2018

Více zde

Kombinovaný kurz

Reporting a controlling  pro inteligentní firmu

Co nelze měřit, nelze ani efektivně řídit ke splnění cílů společnosti. Nechte se inspirovat autorem knihy Měření výkonnosti.

Šestitýdenní vzdělávací program je určen pracovníkům na manažerských pozicích, kteří vyhodnocují finanční situaci a výkonnost firmy nebo svěřeného úseku. Přitom – a to je nejdůležitější - chtějí nejen dobře porozumět obsahu reportovaných informací, ale také na jejich základě inteligentně řídit a správně se rozhodovat. Ve velmi krátké době zvládnete tuto náročnou disciplínu díky ideální kombinaci prezenčního a distančního studia.

Místo: Praha

Termín: 27. 4. 2018 - 8. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Prémiové produkty – jak prodávat dráž

Od vyšší ceny prémiových produktů a značek až k prémiovému profitu.

Zdaleka ne všichni zákazníci se řídí jen cenou. Když ekonomika roste, lidem i firmám se daří, jsou mnozí ochotni zaplatit více za prémiové produkty a značky. Proč? Protože si chtějí dovolit více kvality, dokonalosti zpracování a cení si více svého času a pohodlí. Navíc prémiové značky provází pověst a ta prodává sama. Získejte osvědčené tipy a doporučení pro efektivní marketing a prodej prémiových produktů a značek. Prostě: osvojte si umění jak prodávat dráž.

Místo: Brno

Termín: Úterý, 15. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Dovoz a vývoz z pohledu DPH a celních předpisů

Udělejte si jasno v celních režimech a uplatňování DPH při importních a exportních operacích.

Pokud vaše firma spolupracuje se zahraničím v rámci Evropské unie nebo se třetími zeměmi, je tento seminář určen právě vám. Dozvíte se, jaké povinnosti či naopak zvýhodnění jsou spojeny se zahraničními operacemi jak z pohledu celních předpisů, tak z pohledu účtování daně z přidané hodnoty. Zaměříme se na aktuální stav a novinky v těchto oblastech, včetně opatření, která jsou plánována pro nejbližší budoucnost.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 17. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Veřejné zakázky na dodávky IT

Obtíže a aktuální problémy při zadávání veřejných zakázek na informační technologie.

Veřejné zakázky v oblasti informačních technologií patří k nejobtížnějším a doslova nejriskantnějším jak pro zadavatele, tak dodavatele. O tom svědčí celá řada řízení, která momentálně probíhají před českými soudy. Přinesla nová zadávací praxe uvolnění podmínek tak, aby zadavatelé neměli obavu z právních následků a v soutěži mohla zvítězit opravdu ta nejlepší nabídka? Nabízíme shrnutí aplikace nového zákona specificky pro IT zakázky.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 17. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Public relations – klíčový faktor úspěchu i prosperity

Ovládněte umění, jak zviditelnit vaši firmu, značku, instituci nebo projekt.

Cílevědomá komunikace s veřejností je dnes žhavá součást marketingového mixu, pokud chcete získat zákazníky, prosazovat inovace, vybudovat silnou značku nebo vyřešit krizovou situaci. Nicméně obsah a nástroje vztahů s veřejností se rychle mění, a proto vám nabízíme aktuální zkušenosti a tipy od významného experta v oblasti public relations.  

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 31. 5. 2018

Více zde

Proběhlo

Kombinovaný kurz

Proběhlo

Finanční řízení v příspěvkových organizacích

Profesionální nástroje pro finanční management – optimální správa svěřeného příspěvku a dalších finančních zdrojů.

Pro efektivní fungování organizace je nezbytné porozumění zákonitostem finančního řízení. V případě příspěvkové organizace je třeba optimálně využít nejen finanční zdroje, které jsou k dispozici od zřizovatele, ale také generovat maximum zdrojů dodatečných, a to vše provázat s plněním vytčených strategických potřeb a cílů. Cílem kurzu je seznámit účastníky s výhodami profesionálního finančního řízení právě ve specifické oblasti příspěvkových organizací.

Místo: Praha

Termín: 2. 3. 2018 - 13. 4. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Kalkulace nákladů a tvorba ceny

Jak zjišťovat, vyhodnocovat a využívat informace o nákladech, cenách, maržích a zisku produktů, služeb a zakázek.

Nabízet a prodávat výrobky a služby, které mají největší přínos pro zisk podniku – to je bez nadsázky hlavní úkol obchodních a finančních manažerů v každé firmě. Rozumíme ale správně tomu, jak spolu souvisí informace o nákladech, cenách, maržích a zisku nabízených výkonů, anebo se spoléháme na pocity? I když seminář bude o číslech, klíčem ke správným řešením není složitá matematika, ale pochopení ekonomických veličin, jejichž výsledkem je správné stanovení ceny.

Místo: Brno

Termín: Čtvrtek, 12. 4. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Vedlejší hospodářská činnost ÚSC a příspěvkových organizací

Problémy s vykazováním VHČ – legislativní požadavky a praktické postupy.

Územní samosprávné celky i příspěvkové organizace mohou k financování některých aktivit využít finanční prostředky z vlastního podnikání, ovšem pouze za přesně stanovených legislativních podmínek. Nabízíme vám shrnutí klíčových požadavků a doporučených postupů pro realizaci vedlejší hospodářské činnosti ve vašem kraji, městě, obci či příspěvkové organizaci.

Místo: Praha

Termín: Středa, 11. 4. 2018

Více zde

Kombinovaný kurz

Proběhlo

Podnikové finance pro neekonomické manažery

Nevystudovali jste ekonomickou školu, ale potřebujete rozumět tomu, o čem mluví váš finanční ředitel.

Jste manažerem a zodpovídáte za primárně nefinanční úsek vaší společnosti? Cítíte ale deficit znalostí v podnikových financích, protože jste nestudovali ekonomii? Nejste si jisti, jak rozumět jednotlivým ekonomickým a finančním pojmům? Nevadí! Právě na tomto kurzu si vytvoříte ucelený přehled o významu třech základních finančních dokumentů výkazu zisku a ztráty, rozvaze a cash flow. Pochopíte nejen souvislosti mezi nimi, ale i to, co vše z nich lze zjistit o finančním zdraví firmy.

Místo: Praha

Termín: 23. 2. 2018 - 6. 4. 2018

Více zde

Kombinovaný kurz

Proběhlo

Pověřenec pro ochranu osobních údajů ve firmě

Nová funkce "Pověřence" jak ji vyžaduje GDPR – nároky, postupy a řešení.

Ukládá vám GDPR povinnost zřídit ve společnosti funkci Pověřence pro ochranu osobních údajů? Anebo budete tuto funkci z preventivních důvodů obsazovat dobrovolně? Právě na tento kurz můžete vyslat interního pracovníka, který bude ve vaší firmě dohledem nad zpracováním osobních údajů dle GDPR pověřen. Vašeho „Pověřence“ vybavíme jak právním zázemím, tak souhrnem povinných a doporučených postupů pro implementaci GDPR a následný dohled.

Místo: Brno

Termín: 23. 2. 2018 - 6. 4. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

GDPR – ochrana osobních údajů ve zdravotnictví

Zbývají jen 2 měsíce na sladění interních postupů zdravotnických zařízení s nařízením GDPR

Evropské nařízení GDPR, které vstoupí plně v účinnost již 25. května, dopadne nejzásadněji na správce a zpracovatele většího množství tzv. „citlivých“ osobních údajů. Nabízíme vám proto na poslední chvíli přehledný návod, jak sladit interní postupy zdravotnických zařízení i jejich externí vztahy s novými povinnostmi a eliminovat tak rizika nepříjemných sporů nebo podstatných finančních sankcí.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 27. 3. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Oceňování zásob v účetnictví

Věrné zobrazení zásob ve finančním účetnictví, optimalizace daňové povinnosti a podpora řízení zásob s použitím manažerského účetnictví.

Oceňování a vykazování zásob v účetnictví je považováno za „vyšší dívčí“ znalostí, které ovlivňují kvalitu finančního řízení podniku. Jsou tu legislativní požadavky s povinným výkaznictvím vycházejícím z finančního účetnictví a navazující otázky výpočtu daňové povinnosti. Zároveň jsou ve hře dynamicky se rozvíjející metody, jejichž cílem je podpora řízení zásob v praxi za pomoci správně nastavených informací v manažerském účetnictví.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 22. 3. 2018

Více zde

Kombinovaný kurz

Proběhlo

Pověřenec pro ochranu osobních údajů ve firmě

Nová funkce "Pověřence" jak ji vyžaduje GDPR – nároky, postupy a řešení.

Ukládá vám GDPR povinnost zřídit ve společnosti funkci Pověřence pro ochranu osobních údajů? Anebo budete tuto funkci z preventivních důvodů obsazovat dobrovolně? Právě na tento kurz můžete vyslat interního pracovníka, který bude ve vaší firmě dohledem nad zpracováním osobních údajů dle GDPR pověřen. Vašeho „Pověřence“ vybavíme jak právním zázemím, tak souhrnem povinných a doporučených postupů pro implementaci GDPR a následný dohled.

Místo: Praha

Termín: 19. 2. 2018 - 16. 3. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Kalkulace nákladů a tvorba ceny

Jak zjišťovat, vyhodnocovat a využívat informace o nákladech, cenách, maržích a zisku produktů, služeb a zakázek.

Nabízet a prodávat výrobky a služby, které mají největší přínos pro zisk podniku – to je bez nadsázky hlavní úkol obchodních a finančních manažerů v každé firmě. Rozumíme ale správně tomu, jak spolu souvisí informace o nákladech, cenách, maržích a zisku nabízených výkonů, anebo se spoléháme na pocity? I když seminář bude o číslech, klíčem ke správným řešením není složitá matematika, ale pochopení ekonomických veličin, jejichž výsledkem je správné stanovení ceny.

Místo: Praha

Termín: Středa, 7. 3. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

GDPR versus e-Privacy v online podnikání

Jak GDPR a e-Privacy změní způsob vašeho podnikání a marketingu v online prostředí.

Jak spolu souvisí GDPR a e-Privacy? Pokud se váš byznys nebo jeho marketing odehrávají v online prostředí, nevyhnete se nakládání s osobními údaji uživatelů a zákazníků ve velkých objemech.  Seznamte se s aktuálními požadavky na zpracování osobních údajů podle GDPR specificky v online marketingu i s novinkami, které přinese připravované nařízení e-Privacy.

Místo: Praha

Termín: Středa, 28. 2. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Novinky v ochraně značky, designu a obchodního tajemství v EU

Nové nařízení v registraci ochranných známek od 1. 10. 2017 a další podstatné aktuality.

České společnosti na jedné straně nedoceňují možnosti, které jim nabízejí práva duševního vlastnictví, a na straně druhé podceňují související rizika. Nejen při expanzi do zahraničí pak narazí na agresivní postup konkurence a další problémy související s ochrannými známkami, průmyslovými vzory nebo obchodním tajemstvím. Jakou zvolit strategii ochrany svých výrobků a služeb? Seznamte se s nejnovějšími možnostmi včetně zápisu certifikovaných ochranných známek a známek bez grafického znázornění.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 22. 2. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

GDPR versus e-Privacy v online podnikání

Jak GDPR a e-Privacy změní způsob vašeho podnikání a marketingu v online prostředí.

Jak spolu souvisí GDPR a e-Privacy? Pokud se váš byznys nebo jeho marketing odehrávají v online prostředí, nevyhnete se nakládání s osobními údaji uživatelů a zákazníků ve velkých objemech.  Seznamte se s aktuálními požadavky na zpracování osobních údajů podle GDPR specificky v online marketingu i s novinkami, které přinese připravované nařízení e-Privacy.

Místo: Brno

Termín: Středa, 21. 2. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Brand Management – jak řídit obchodní značku

Co se skrývá za značkou firmy, výrobku, služby a jak tento potenciál využít naplno.

Kdo je zákazníkem naší značky? Kdo, kde a jak s naší značkou komunikuje? Jakou konkurenční výhodu prostřednictvím značky zákazníkům nabízíme? Jaké informace potřebujeme, abychom správně vyhodnotili pozici značky a naplánovali její budoucí růst? Chcete-li se v roce 2018 prosadit s vaší značkou více či dokonce položit základy pro úspěšný dlouhodobý brand management, nabízíme vám praktické nástroje pro řízení značek.

Místo: Brno

Termín: Středa, 14. 2. 2018

Více zde

Nahoru