Jak optimalizovat nákupní proces ve firmě (Proběhlo)
Seminář
Levně nakoupit není hlavní priorita – klíčem je umět komplexně řídit proces nákupu.
Nákup zásadně ovlivňuje výši nákladů a tím i celkovou výkonovou efektivitu firmy. Zaměříme se na to, jak správně určit interní potřeby nákupu, jak vybírat a hodnotit dodavatele, jak nakládat se zásobami s využitím strategických i operativních metod. Získejte od experta okamžitě využitelné znalosti a dovednosti, které se již osvědčily v praxi mnoha společností.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Ve vaší společnosti, která chce být štíhlá, naleznete v nákupním procesu značný potenciál úspor díky často přehlíženým možnostem. Přitom právě správné řízení nákupních činností vám nabídne značné příležitosti ke stlačení nákladů a zvýšení profitability.
Poskytneme vám nástroje, jak správně určit interní potřebu nákupu z hlediska množství, kvality, ceny a načasování dodávky. Dále poradíme, jak vybrat a řídit správné dodavatele, jak měřit úroveň a výkonnost nákupních aktivit a jaké inovativními metody řízení zásob skutečně fungují.
Koho seminář osloví
Seminář Jak optimalizovat nákupní proces ve firmě je určen pracovníkům nákupních a výrobních oddělení větších firem, zaujme však i ředitele, majitele a finanční manažery menších firem.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Nákup jako proces - jak ho správně a efektivně řídit
role a pozice nákupu ve firmě
řízení a činnostiv procesu nákupu
praktické metody pro zvyšování efektivity nákupu
2. Využití strategických a operativních nástrojů a metod nákupu
strategie řízení, pravidla a organizace nákupního procesu
Paretovo pravidlo, metodika ABC a XYZ v nákupu
jaké zvolit strategie při výběru dodavatelů
komoditní strategie
3. Řízení zásob a jejich provázanost s nákupem
klasifikace zásob jako základ
modely řízení zásob a jejich využitelnost ve vaší praxi
analýzy pro řízení zásob - proč a jak je použít
pojistná zásoba a její úloha
4. Dodavatelé - jak je vybrat a hodnotit
kvalifikace dodavatelů
metody a nástroje pro hodnocení dodavatelů
5. Controlling nákupu
základní principy měření výkonnosti procesu nákupu
správně zvolená KPI pro proces nákupu
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě