Jak na řízení úkolů a projektů s nástroji Office 365 (Proběhlo)
Seminář
Tak tohle se bude hodit každému – objevte nástroje Office 365 pro sledování úkolů a řízení projektů.
Práce manažerů, ekonomů, ale i asistentek a podpůrného administrativního personálu se neobejde bez pravidelné evidence úkolů a řízení menších či větších projektů. Málokdo přitom tuší, že užitečné a efektivní nástroje má doslova pod nosem. Seznamte se s vybranými aplikacemi Office 365 a využijte naplno jejich potenciál v oblasti úkolů, plánování a řízení projektů.
Termín
Čtvrtek, 25. 8. 2022 | 08:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Ve firmách se často utrácí nemalé peníze za nákup softwaru pro evidenci úkolů a řízení projektů. Řada užitečných nástrojů je přitom k dispozici přímo v běžných plánech Office 365.Seznámíme vás s klíčovými nástroji Office 365 pro sledování úkolů a řízení projektů. Funkce jednotlivých aplikací předvedeme na názorných příkladech. Získané znalosti tak budete moci ihned využít v praxi, nebo Vám poslouží jako odrazový můstek pro další studium.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Jak na řízení úkolů a projektů s nástroji Office 365 osloví zejména manažery a ekonomy, je zároveň vhodný pro všechny zájemce o lepší organizaci práce, kteří se chtějí orientovat v nástrojích pro evidenci úkolů a řízení projektů. Seminář je vyučován s využitím Office 365 v češtině v aktuální verzi . Účastníci mohou využít bezplatnou měsíční licenci Office 365. Pro větší efektivitu je vhodné používat druhou zobrazovací plochu na dalším monitoru.
PROGRAM
1. To Do – aplikace pro správu osobních úkolů
nastavení a druhy úkolů
úkol přijatý e-mailem
vložený úkol
To Do na mobilu
sdílení seznamu úkolů
návaznost aplikace Viva Přehledy
2. OneNote – aplikace pro zapisování a sdílení poznámek
vytvoření poznámkového bloku
sdílení poznámek
značky v poznámkách
vložení úkolu z aplikace To Do z Outlooku do poznámek
3. Planner – aplikace pro plánování týmových úkolů
založení plánu
úkoly
zobrazení plánu
plán v Teams
Planner na mobilu
4. SharePoint – aplikace pro sdílení souborů a dat
založení týmu
přidání aplikace Úkoly
vložení úkolů
zobrazení a časová osa
umístění na domovskou stránku
umístění do Teams
synchronizace
5. Project – aplikace pro řízení projektů
stručná demonstrace možností aplikace
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Tomáš Kubálek učí na Vysoké škole ekonomické v Praze aplikace programů Microsoftu. Školí také aplikace Microsoftu pro praxi, působí v konzultantské firmě jako senior konzultant pro Office 365. Je autorem či spoluautorem řady publikací, mj. publikace Tabulkový program Microsoft Excel či publikace Databázový systém Microsoft Access.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.