Controlling a využití KPI v nákupu (Proběhlo)
Kurz
Přináší váš nákup firmě očekávaný přínos? Jak to změřit a na základě jakých ukazatelů nastavit změny.
Klíčový význam průběžného hodnocení efektivity nákupu (úspor, produktivity i využití zdrojů) stoupá v době turbulentních změn a nastupující ekonomické krize. Podmínkou kvalitního controllingu jsou vhodně nastavené indikátory „Key Performance Indicators“ (KPI), které využijete při řízení jednotlivých činností nákupního procesu.
Termín
1. blok: úterý, 13. 10. 2020 | 09:00 - 11:002. blok: úterý, 13. 10. 2020 | 13:00 - 15:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
V případě, že se vám nehodí termín, budete moci využít nahrávku, kterou obdržíte.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
Zaměření KURZU
Na nákupní proces doléhají v posledních měsících problémy dodavatelů v souvislosti s opatřeními kvůli pandemii. Nastupující ekonomická krize navíc ještě zvýší tlak na efektivitu a posuzování rizik v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Jak nejlépe efektivitu nákupu měřit a posuzovat?
Controlling v nákupu umožňuje průběžně měřit úroveň a výkonnost nákupních činností pro následná manažerská rozhodnutí. Podmínkou je správné nastavení KPI, tedy indikátorů a ukazatelů, které lze k měření úspěšně využívat. Provedeme vás měřením efektivity nákupu právě s důrazem na využití KPI.
Koho oslovíme
Kurz Controlling a využití KPI v nákupu je určen pro pracovníky nákupních oddělení, liniovým manažerům, ale i výrobním a logistickým manažerům ve větších firmách, či ředitelům a majitelům menších firem.
Program
Úterý, 13. 10. 2020, 9.00 - 11.00
Firemní controllingové ukazatele versus nákupní činnosti
Základní principy měření výkonnosti procesu nákupu
Správně zvolená KPI pro nákupní činnosti
Úterý, 13. 10. 2020, 13.00 - 15.00
KPI pro činnosti ovlivňující nákup:
modely řízení zásob (P, Q)
modely strategie k dodavatelům a vhodná KPI
návazné logistické aktivity a jejich KPI
Vyhodnocení a význam KPI pro následné manažerské činnosti
Diskuse nad příklady z vaší praxe
Další informace
Jako účastník online kurzu získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně kurzu jsou přednášky a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".