Analytické nástroje webu v praxi (Proběhlo)
Seminář
Využijte potenciál Google Analytics a dalších analytických nástrojů k lepšímu pochopení potřeb vašich zákazníků.
Říká se „poznej svého nepřítele“. Důkladně poznat a pochopit zákazníka je však ještě důležitější. Poskytneme vám znalosti pro získání dat a užitečných informací z analytických nástrojů webu. Zaměříme se především na Google Analytics a Google nástroje, ale budeme se věnovat i dalším nástrojům, např. Smartlooku, který vám umožní sledovat „teplotní mapy“ webu.
Termín
1. blok: středa, 23. 6. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 23. 6. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Webová analytika je důležitá a bohužel často podceňovaná součást online marketingu . Webové stránky bez Google Analytics jsou dnes už sice výjimkou, špatně nebo nedostatečně nastavené Analytics jsou však spíš pravidlem.
Ukážeme, jak analytické nástroje správně nastavit , které přehledy vám poskytnou nejvíce užitečných informací a které naopak můžete vynechat. Představíme nástroj Google Tag Manager a analytický nástroj Smartlook, který mj. ukazuje „teplotní mapy“ webu. Seminář je založen na množství ilustrativních příkladů.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Analytické nástroje webu v praxi je určen především pro marketingové manažery, osloví i majitele e-shopů a podnikatele, kteří chtějí využít potenciál webu na maximum.
PROGRAM
1. Co je a co není analytika
jak analyticky přemýšlet a sestavovat hypotézy
plánování strategie podle rámce SEE-THING-DO-CARE
2. Google Analytics – řekne vám (téměř) vše o návštěvnících vašeho webu
princip měření a jeho limity
nejužitečnější přehledy – Zdroj / Médium, Obsah, Kampaně
demografie uživatelů – poznejte své uživatele blíž
e-commerce přehledy – nutnost pro každý e-shop
Google Analytics 4 – revoluce v analytice přichází už letos
3. Google Tag Manager – když chcete analytiku posunout dál
instalace a základní nastavení Google Tag Manageru
doporučené události a jak je nastavit
4. Reportování pomocí Google Data Studio
jak sestavit přehledný dashboard, kde uvidíte výsledky na první pohled
jak výsledky pomocí Google Data Studia prezentovat kolegům, vedení nebo klientům
5. Poznejte své návštěvníky lépe díky Smartlooku
nahrávky návštěv a jejich sladění s GDPR
Heatmapy – kam uživatelé klikají a kde přejíždí myší?
6. Doplňkové analytické nástroje
Leady.cz
Google Search Console
Google Optimize
7. Doporučení pro spolupráci s agenturou
jak si vybrat agenturu, která vám přinese výsledky
8. Dotazy a diskuse DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".